چگونه می توان قفل وجود را باز کرد و به سوی خدا بازگشت ؟!

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

بسم الله الرحمن الرحیم

وقتی تو موتور شخصی خودت را در جایی که نباید پارک می کنی و به آن قفل می زنی ؛ پلیس هم می آید و قفلی بزرگتر از قفل تو به موتورت می زند و می رود . 

وقتی تو سرمایه ی وجودت را در جایی که نباید می ریزی و بر آن قفل ماهیت می زنی . یعنی به غلط ، ماهیت را انتخاب می کنی و با گناه پی در پی قدم به ضلالت اولیه می گذاری و بر وجود خودت قفل می زنی ؛ خدا هم قفلی بزرگتر به وجود تو می زند و ضلالت ثانویه هم شامل حال تو می شود یعنی راه را بیشتر گم می کنی .

برای باز کردن قفل اول ( که خودت به موتور زدی ) اول باید پلیس قفلی را که بر قفل تو زده باز کند تا تو بتوانی قفل اولیه ی خودت را باز کنی . پلیس هم در صورتی می آید که تو علاوه برپشیمانی از کارت ،

جریمه ی مورد نظر را هم بپردازی .کسی که با مخالفت امر خدا ، ماهیت را انتخاب کرده و دائم دور گناه و خواسته های نفسش می پلکد و قفل ضلالت را بر وجودش زده ؛ برای باز کردن آن ، باید اول خدا به او برگشت

کند . یعنی اول باید خدا قفل بزرگتر را که به او زده (ضلالت ثانویه ) را از او بردارد تا بعد او بتواند به خدا برگردد و قفل وجودش را باز کند.حال من چگونه می توانم رضایت خدای مهربان را جلب کنم تا قفل ضلالت را از من بردارد ؟

با پشیمان شدن از کارهای گذشته ام . یعنی وقتی خدای متعال پشیمانی قلبی مرا ببیند که با تضرع و زاری می خواهم به سوی او برگردم ؛ و می خواهم آنچه از واجبات از من فوت شده را جبران کنم و حقوق دیگران را که

بر گردن دارم را بپردازم . اینجا خدای مهربان به من بازگشت می کند . وقتی قفل خدا از روی قلب من برداشته شد ؛ آن وقت من می توانم قفلی که خود بر خود زده ام را بردارم و به درگاهش توبه کنم و به سوی او بازگشت کنم . 

      



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 27 اسفند 1392برچسب:برگشت , بازگشت به سوی خدا , توبه , مغفرت , آمرزش ,غفار ,قفل, رضایت خدا, سرمایه ی وجود , , | 7:50 | نویسنده : ایرانمنش |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • سحر دانلود